sâmbătă, 21 noiembrie 2009

O dimineata de noembrie...

          E dimineata ora 10:51. Sunt inca mahmura. Aseara au venit la mine toti prietenii imaginari si am dat un mic party. Am dansat, am cantat, am baut...ne-am distrat. Bineinteles ca la orice petrecere multi dintre ei s-au imbatat si au cazut lati pe ici pe colo...unde au nimerit. Dar a fost bine.
          Tocmai ce am terminat de facut curatenie in urma "dezmatului" de aseara, ramanand iar singura in bucatarie impartasindu-mi gandurile, cafelei care sta inghesuita in cana. E o liniste asurzitoare dar muzica de aseara inca imi fredoneaza in minte.
          Ma uit pe geam, afara e un soare care imi zambeste cald si desii suntem la mijlocul lui noembrie, vremea de afara are un iz de primavara. E frumos...totul e frumos...

           Reply from Krisz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu